Re: Jak to jest z ISDN i Octopusem?

Autor: Rafał (rcichosz_at_pt.onet.pl)
Data: Wed 30 Jan 2002 - 22:05:25 MET

mam isdn telefonu nie trzeba zmieniac bo w terminalu sa dwa wejscia
analogowe i dwa cyfrowe. Przez to jak gadasz przez jeden kanał to przez
drugi sie dio ciebie dodzwonia. oplaty abona,entowe identyczne jak w analogu
w 100% wartto zamienic szkoda przeplacac. jak sie pospieszysz to zdazysz
jeszcze na promocje w tpsa