Re: Kombajn HP - PSC 950 (drukarka, faks, skaner, kopiarka)

Autor: Serwiz (rozrywka_at_go2.pl)
Data: Thu 31 Jan 2002 - 00:42:08 MET

Użytkownik "Marek Wojtaszek" w wiadomości:
> Słuchajcie, zastanawiam się nad dokonaniem nabycia drogą zakupu takiego
> urządzenia do firmy.
> Czy ktoś z drogich kolegów mógłby mnie zachęcić/zniechęcić do tego kroku.
>
> Ostrzegam, że jeśli mnie skutecznie nie zniechęcicie - zrobię to jutro :-)
>
> Informacje o produkcie http://hp.com.pl/products/news.xml?id=239
>
> Marek

Fajny kombajn. Są 2 rzeczy które które mi osobiście się nie podobają a
mianowicie: posiada interfejs tylko USB co powoduje że drukarka nie działa w
trybie DOS. Ogólnie to nawet fajne urządzenie choc nigdy akurat z tym
modelem się nie spotkałem więc nie jestem w stanie powiedzieć jak się
sprawuje.

Serwiz