a teraz dysk

Autor: AnkaS. (magik24_ok_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 04 Jan 2002 - 11:52:17 MET

Moi Drodzy

Nosze sie z zamiarem zakupienia dysku twardego.
Musi byc szybki (ale nie SCSI czy jakos tak) , poniewaz jestem niecierpliwa
i robie duzo rzeczy na raz :-),
a moj stary segate juz sie dlawi, i w miare duzy ( nie mniej niz 40GB ).
Bedzie dzialal z Abitem KT7a i duronem.

Co by tu wybrac?
Cyferki w testech nic mi nie mowia, wiec moze ktos bylby mily i cos doradzil
?

Acha i moze jeszcze zeby mi nie zakwiczal i nie padl po roku,
poniewaz mam dziwna maniere zostawiania na nim waznych dokumentow,
bez kopii zapasowych na dyskietce ;-).

Bardzo dziekuje
Ania