Re: Jak to jest z ISDN i Octopusem?

Autor: Mateusz Majchrzycki (spam_at_spam.spam)
Data: Wed 30 Jan 2002 - 17:31:10 MET

> Tak sobie mysle ze najwyzszy czas przesiasc sie z modemu na cos
bardziej
> konkretnego. Zastanawialem sie nad SDI, ale w sumie nie jest mi
> potrzebny staly dostep. Co do Octopusa, to nie wiem na ile polepszy
> predkosc? Konkretnie Octopus-S z ryczaltowanym dostepem...

Różnica jest taka, że masz transfer w obie strony 64 kbit/s, i w 90%
połączeń z serwerami masz całą dostępną prędkość (czyli ok. 8 kB/s).
Do tego w czasie połączenia z netem nie zajmujesz całej linii (jest
drugi kanał), masz wiele usług dodatkowych (CLIP,CLIR itp.), a do tego
abonament nie różni się ani o grosz od tego z analoga.

> A w ogole o co chodzi z ta "promocja" na podlaczenie? Normalnie
ponad
> 800zl, a jesli wymienia cala linie na ISDN to tylko 500zl.....gdzie
> haczyk? (z tego co wiem to tylko telefon trzeba bedzie zmienic ;)

Haczyk jest w tym, że zmienią ci numer telefonu.

Pozdrawiam

--
Mateusz Majchrzycki
MateoM_at_poczta.fm