Re: Drukarka i cartridge

Autor: Miroslaw Szejduk (miroslaw_szejduk_at_css.pl)
Data: Wed 30 Jan 2002 - 16:10:27 MET

Witam

Drukarki z oddzielnymi tuszami to tylko zmylka dla nas prostych ludzi,
policz sobie taki np. Canon S400 na cztery tusze kazdy kosztuje okolo 40 zł
czyli 160 zł a tyle kosztuje glowica do hp czy lexmarka, glowica ci padnie
po jakis 2 gora 3 tys stron czyli kolejny wydatek 200 zł.
W tej chwili wiekszosc klientow u mnie w serwisie rezygnuje z zakupu tuszy
kiedy moga dolozyc 20 zł i miec nowa na gwarancji a ze bedzie to kolejny
szit to juz nie moja wina ze mamy biedne spoleczenstwo.