Re: PPGA contra FCPGA !! POMOCY!

Autor: przemek (assss_at_nnn.pl)
Data: Wed 30 Jan 2002 - 14:45:38 MET

Użytkownik Radoslaw Sokol <rsokol_at_magsoft.com.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:3C57A6F4.42B1C0A9_at_magsoft.com.pl...

> Albo musisz mieć nową płytę, albo przejściówkę PPGA<>FCPGA (IIRC są takie,
> ale trochę trudno dostać). Poza tym BIOS oczywiście też musi obsługiwać
> takie procesory (co może być problemem jeśli producent założy, że się
> nie da do takiej płyty włożyć procesorów FCPGA).

Zgadzam sie z przedmowca. Przerobilem plyte glowna na intelu 810 (dell
gx100) i jedyne co udalo mi sie uzyskac po wlozeniu
FCPGA to komunikat : THIS PROCESOR IS NOT SUPPORTED SYSTEM HALTED. Co
ciekawsze pomoc techniczna della twierdzi
ze po zakupie przejsciowki ( a tania ona nie jest ) komputer bedzie dzialal
normalnie.