Re: UWAGA NA POCZTĘ !!!

Autor: Maciej Nowak (novaxim_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 30 Jan 2002 - 14:53:46 MET

Użytkownik Jakub (mick3y) Mikusek <mick3y_at_to-wylatuje-z-adresu.samael.k.pl>
w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:slrn.pl.a5eqra.8r7.mick3y_at_death-star.aurora.siebie.net...
> Maciej Nowak popełnił(a?) co następuje:

> Używaj bezpiecznego oprogramowania, a w każdym razie takiego, które nie
> ma długiej historii dziur.

A Ty nie wychódz na ulicę bo Cię samochód przejedzie, okradną Cię idt, idp.
P.S. Uważaj na lecące samoloty! :-)))

SDI.

> ROTFL! Ofiary Nimdy i innych Code Redów by się chyba załamały. :)))
>
> A poza tym NTG. ;]

Może masz rację, ale trochę fajnych ludzi się odezwało i im teraz pomogę.

List usuwam.