Re: Podkręcanie Durona 800 na Asusie A7V

Autor: GLide (glide_at_terramail.pl)
Data: Wed 30 Jan 2002 - 14:00:40 MET

On Wed, 30 Jan 2002 10:29:41 +0100, "Mirek" <leo_007_at_poczta.onet.pl>
wrote:

>Mam płytę Asusa A7V i chcę podkręcić max. Durona.
>Połączyłem mu mostki L1 i ... przy większym mnożniku jak 9,5 nie chce pojść
>(najstabilnie chodzi przy 9). Magistrala nie chce chodzić szybciej niż 113.
>Czy jest to wina pamięci (Silkon 256 MB/133).
Plyta jest na KT133 a ten znamionowo obsugujemagistrale tylko do 100.
Powyzej nie ma zadnych gwarancji.

>Mam pytania: co lepiej max. podkręcić, mnożnik, czy magistralę ?
Magistrale ile sie da, a potem mnoznikiem pamietajac o tym, ze krecac
magistrale zmienia sie tez czestotliwoc szyny PCI a nie kazde podpiete
urzadzenia to lubia (np. twarde dyski). Sa pewne wyjatki - przy 133
dzielnik FSB/PCI zmienia sie automatycznie na 4 i znowu PC chodzi na
33MHz ale o tym na KT133 zapomnij.

>Uszkodzeniem czego grozi zbyt wysokie podkręcenie magistrali ? (Czy coś
>może paść ?) Czy ktoś może kręcił taki zestaw ? Jak najlepiej ustawić
Na przyklad dane na HD.

>parametry w BIOS-ie ? Czy też lepiej ustawiać je switch-ami ?
Switche sa dla old-skoolowcow ;-)

Pozdrawiam
GLide