Podkręcanie Durona 800 na Asusie A7V

Autor: Mirek (leo_007_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 30 Jan 2002 - 10:29:41 MET

Mam płytę Asusa A7V i chcę podkręcić max. Durona.
Połączyłem mu mostki L1 i ... przy większym mnożniku jak 9,5 nie chce pojść
(najstabilnie chodzi przy 9). Magistrala nie chce chodzić szybciej niż 113.
Czy jest to wina pamięci (Silkon 256 MB/133).
Mam pytania: co lepiej max. podkręcić, mnożnik, czy magistralę ?
Uszkodzeniem czego grozi zbyt wysokie podkręcenie magistrali ? (Czy coś
może paść ?) Czy ktoś może kręcił taki zestaw ? Jak najlepiej ustawić
parametry w BIOS-ie ? Czy też lepiej ustawiać je switch-ami ?

--
Mirek
mszafarz_at_poczta.onet.pl