Re: Pmocy K7S5A Pomocy

Autor: posazek (posazek_at_interia.pl)
Data: Wed 30 Jan 2002 - 12:21:57 MET

Użytkownik "hosi" <hosi_at_wp.pl> napisał w wiadomości
> Użytkownik "penmar" <penmar_at_kki.net.pl> napisał w wiadomości

> RAM z koscmi ktore maja na scalakach
> napisane "elixir" dzialaja bez problemow
> na tych plytach.
> To jakis no-name, ale co ciekawe, kiedy wlozylem
> Kingstona to komp nawet nie wstal :(
Te plyty sa wybredne i lepiej kupowac kosci referencyjne takie jak w
ksiazeczce. Ja kupilem od kogos za grosze Bardzo dobre Microny DDR i tez mi
nie wstawal komputer nawet zasilacz sie nie wlaczal, wlozylem jakies zwykle
Dimy, odpalilem komputer i wgralem najnowszy BIOS, po wlozeniu z powrotem
tych DDRkow, komputer dziala mi swietnie.