Re: nagrywarka LiteOn x24

Autor: ZFK (twapaj_at_nospamwp.pl)
Data: Wed 30 Jan 2002 - 12:19:38 MET

Mam liteona 24x10x40 od sierpnia i chodzi rewelacyjnie. zero zastrzezen. co
do trwalosci - konia z rzedem temu kto ma nagrywarke 24x od 2 lat :))))))).
a poza tym kto kupuje taki sprzet do uzywania przez 10 lat??? szaleniec???
przeciez DVD-R za rogiem, a i predkosci ciagle rosna. Ja poprzednia
nagrywarke (Teac 8x) mialem tez chyba z pol roku... Tego Lite-Ona to jeszcze
troche potrzymam na pewno bo dziala wystarczajaco szybko, a szybsze sa o
wiele za drogie.
pozdrawiam
Wawrzyn