Jak wylaczyc kodekAC97

Autor: wzrak (wzrak_at_poczta.wp.pl)
Data: Wed 30 Jan 2002 - 10:14:18 MET

Jak wylaczyc kodek AC97 na plycie MS6340. Mam opis plyty MS6340M, ale u mnie
nie ma takiej zworki na plycie do wylaczania kodeka jaka tam jest opisana.
Musze go wylaczyc bo w zaden sposob nie moge uzyskac dzwieku ( wav i midi )
na tym kodeku mimo instalacji roznych kodekow AC97. Po zalozeniu drugiej
karty dzwiekowej moge sluchac plyt audio i midi. Wav dalej nie mam. W
menadzerze urzadzen nie ma zadnych konfliktow, ale wav nie mam
Poradzcie cos
wzrak