Re: Karta TV i problemy

Autor: Dzik (piotrek204_at_wp.pl)
Data: Wed 30 Jan 2002 - 09:50:36 MET

> Live View Fly Video mam nadzieje ze to nie wersja 3000 ... ogolnie z
kartami
> TV jest duzo zabawy , trzeba kombinowac i tych kombinacji jest duzo :-)))

Chociaz sprobowalem tez z karta Pixel View i podobnie.

> Po pierwsze sprobuj w biosie tak poustawiac przerwania zeby dzwiek ,TV ,
> video mialy swoje oddzielny (na ekranie przy bootowaniu kompa) - to co
potem
> robi windows nie jest juz tak wazne ....

Tego jeszcze nie probowalem, trzeba bedzie sie pobawic. Albo moze przesiadka
na Win200? Chyba juz zrobili dzialajace stery?

> Jesli to sie uda a dalej beda problemy to czeka cie kombinacja ze
> sterownikami ...

Tutaj to az sie boje probowac ;) sprobowalem z najnowszymi sterami do muzyki
FM801 to wywala sie przy wykryciu sprzetu.

Pozdro

Piotrek