Re: Karta TV i problemy

Autor: SS (ssobieraj_at_o2.pl)
Data: Wed 30 Jan 2002 - 09:20:13 MET

Użytkownik "Dzik" <piotrek204_at_wp.pl> napisał w wiadomości
> Witam
>
> Wlasnie zamienilem swoja stara plytke na Asusa A7A266 na Ali i tutaj
> zaczynaja sie problemy. Do tej pory mialem Win98 wiec taki tez
> zainstalowalem i niestety juz przy dzwieku zaczynaja sie problemy. Karta
> FM801 wyprobowana w kazdym slocie i niestety dzwiek przerywa, jednak
> najgorsze co mnie czekalo to karta Live View Fly Wideo. Niestety karta
> chodzi dobrze jedynie przy 256 kolorach jednak przy przelaczeniu na 16 lub
> 32 bity uruchomienie TV konczy sie zwisem :( Wyprobowalem juz chyba
> [...]

Live View Fly Video mam nadzieje ze to nie wersja 3000 ... ogolnie z kartami
TV jest duzo zabawy , trzeba kombinowac i tych kombinacji jest duzo :-)))

Po pierwsze sprobuj w biosie tak poustawiac przerwania zeby dzwiek ,TV ,
video mialy swoje oddzielny (na ekranie przy bootowaniu kompa) - to co potem
robi windows nie jest juz tak wazne ....

Jesli to sie uda a dalej beda problemy to czeka cie kombinacja ze
sterownikami ...