Re: SDI + Dwa komputerki połączone siecią + współużytkowanie Internetu = problem

Autor: Albert (alguz_at_wp.pl)
Data: Wed 30 Jan 2002 - 08:40:49 MET

Spróbuj wywalić tego firewalla. On robił mi w sieci dużo problemów jak go
kumple zainstalował. Nie tylko ja jego nie widziałem ale w dodatku całej
sieci jak był uruchomiony.
A TCP IP musi być i nie próbuj tego usuwać.
Co do firewalla to da się go ustawić tak aby nie powodował kłopotów ale to
trzeba sie z tym pobawić.
A w windozie udostępnianie opł±czenia najładniej działa na tym standardowym,
przyanjmniej ja tak mam zrobione bo każdy inny program robił mi problemy z
automatycznym startem i zdalnym dostępen do kompa który udostępnia
poł±czenie