Re: Problemy z partycjami!!!

Autor: Fargo (yoorek_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 30 Jan 2002 - 01:33:55 MET

Gdyby tu chodziło tylko o NDD, to tez bym to olał, ale z dyskiem zaczynają
się dziać dziwne rzeczy..... Zaczyna charakterystycznie pykać, wszystko
zaczyna zatrzymywać się i za chwile rusza znowu i tak w kółko, albo zwis
totalny. Zaczynają się problemy żeby coś z tamtąd skopiować itp... :((

--
pozdrawiam