Re: UWAGA NA POCZTĘ !!!

Autor: Tomek Jasinski (tom_jas_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 30 Jan 2002 - 01:38:23 MET

On Wed, 30 Jan 2002 01:26:47 +0100, "Maciej Nowak" <novaxim_at_poczta.onet.pl>
wrote:

> [...]
>list.
>List w nagłówku posiada informacje jakoby wyszedł od: "prenumerata" i nosi
>tytuł "Eager to see you". Oczywiście list mógł posiadać inne tytuły, choć
>podejrzewam większą wysyłkę właśnie tego listu.
>DLATEGO JEŚLI KTOŚ OTRZYMAŁ TAKI LIST PROSZĘ GO NIE OTWIERAĆ!
>Osoby, które otrzymały ten list proszę o kontakt ze mną - udzielę darmowych
>porad i pomocy w jego usunięciu. Jednocześnie powiększy to zebrany i gotowy
>do przekazania prokuraturze materiał przeciwko temu użytkownikowi łącza SDI.

Teraz dałeś popis, tak, jak najszybciej do prokuratury! Niech zamkną gościa
w kiciu i mu odetną SDI, zabiorą komputer itp. ;-))))
Ręce opadają.
A po kiego ten fut na cztery grupy ?

--
Tomasz Jasiński                         Strój - na różowo; Ksiądz może
tomjas_at_polbox.com                       Popisać się jakimś kawałem -