Re: O plytach ECS trooche dlugie

Autor: posazek (posazek_at_interia.pl)
Data: Fri 04 Jan 2002 - 08:58:31 MET

Uzytkownik "Rafal Markiewicz" <rufik_at_elek.osemka.p.lodz.pl> napisal w
wiadomosci news:btq83u8fq1saqpbvpmag8il8pfsum67i84_at_4ax.com...

> Zgadza sie. Albo masz farta i dziala od razu albo nameczysz sie jak
> wol przy plugu. Z drugiej strony jak inaczej lapac doswiadczenie??
> Rufik
Ja przy zakupie dla kumpla bylem przygotowany i wybralem dobry egzemplasz
sczerze mowiac troche zgadywalem bo wybralem ten z prostokontnym biosem a
nie kwadratowym i w dodatku plyta posiadala polska
instrukcje.Zaktualizowalem bios i problemow nie mialem,chodzi b.stabilnie
jedynie pod windows 98 w grach cczasem zanikal dzwiek i czasem gubil stery
ale w sumie ok.Zmienilem system na windows milenium i wszystko dziala jak
najbardziej poprawnie a dzwiek nie zanika:)
Pozdrawiam