Re: [OT] Oszust na Allegro...poradźcie...

Autor: Krystian J. (chrisjan_at_polbox.com)
Data: Tue 29 Jan 2002 - 01:10:12 MET

Dzięki za słowa otuchy...Troche mnie ta sprawa podenerwowała,ale jak sobie
to wszystko przemyślałem to faktycznie facet albo jest jakiś głupi, albo
faktycznie ktoś go zrobił na poczcie( w co wątpie). Już mu zresztą
zapowiedziałem w rozmowie telefonicznej że jeżeli dalej twierdzi że go
oszukałem to spotkamy się na bardziej oficjalnej drodze i podałem pare art.
KK na temat wyłudzeń i fałszywych zawiadomień o przestępstwie.
Mam nadzieje że sprawa się wyjaśni bo naprawde wkurzające jest jak ktoś w
taki sposób próbuje oczerniać ludzi(dla paru złotych)

Pozdrawiam
KJanik