Re: VIA i wolny dysk

Autor: Piotr (PCF12_at_who.net)
Data: Mon 28 Jan 2002 - 20:51:37 MET

Radoslaw Sokol napisał:

>Możesz jeszcze zmienić DRAM Timing z Normal na Fast/Turbo i
>zobaczyć, czy stabilność się utrzyma i będzie jakieś przyspieszenie.
>
>(...)

Poeksperymentowałem. Włączanie Fast/Turbo nie psuje stabilności,
ale też nie wykazuje przyspieszenia pamięci (sprawdzałem Sandrą).

Pozostałe opcje też przetestowałem. Raczej nie psują niczego
(chociaż raz podczas testu pamięci włączył się klient SETI_at_home
i coś się popsuło w katalogu SETI), ale też nie poprawiają
parametrów, które sprawdzałem. Więc wróciłem do poprzednich
ustawień.

Płyta główna jest taka sobie (może to przyczyna kłopotów).
Ale pod koniec 2000 roku to była jedyna z gniazdami ISA,
do których chciałem podłączyć modem i Sound Blastera AWE 64...
Fragmenty instrukcji instalacji:
http://republika.pl/piotrne/mbs1.gif
http://republika.pl/piotrne/mbs2.gif
http://republika.pl/piotrne/mbs3.gif
http://republika.pl/piotrne/mbs4.gif

Na razie chyba zostawię wszystko jak jest (m.in. transfer
taki: http://www.geocities.com/Athens/Marble/1664/hdt_60a.gif)
i sprawdzę, czy uda się uruchomić kartę FireWire.

Pozdrawiam
Piotr

--
Zabezpieczenie antyspamowe: w moim adresie nie ma cyfr