Re: Seagate Barracuda 28.5GB

Autor: detonus (detonus_at_alpha.net.pl)
Data: Mon 28 Jan 2002 - 16:18:20 MET

Heya,

Użytkownik "Lukasz" <lukwin_at_polbox.com> napisał w wiadomości
> [...]

Nie wyciales ... rozumiem ze masz jeden z nich ...

> Tylko ciekawe czemu, bo SDI mam juz dluuugo, a komp
> robi mi numery od momentu wsadzenia nagrywary/przeniesienia dysku.
> Obecnie przykrecilem go do obudowy, wiec sie jako tako chlodzi
> i caly czas cos teraz robie i jak na razie jest wszystko oki.
> Chcialbym sie tylko dowiedziec, czy temperatura (powiedzmy 70*C)
> ma az taki wplyw na resetowanie sie kompa...
> Czyzby elektronika tak sie rozciagnela pod wplywem temperatury,
> ze dlugosci sciezek sa juz za dlugie i myla mu sie poziomy napiec?

Niestety gdyby ten problem byl prosty do rozwiazania nie byloby tyle
dyskusji na ten temat. Jednym chodzi ladnie i BSODy nie wystepuja, u innych
tak jak opisales nieregularne zwisy. Tylko zasygnalizowalem ze problem moze
lezec w calkiem innym miejscu niz myslisz. Sprawa prosta: odlacz SDI od
kompa na tydzien i potestuj (wiem ... ciezko wytrzymac bez netu ale czego
sie nie robi dla testow ;) Byc moze jestes ta osoba ktora ma szczescie i
przyczyna lezy jednak nie w SDI :))) Ale ta nieregularnosc pachnie mi
wlasnie SDI ... Zobaczymy co inni na to :)

Pozdro, detonus