Re: Seagate Barracuda 28.5GB

Autor: Lukasz (lukwin_at_polbox.com)
Data: Mon 28 Jan 2002 - 14:08:27 MET

> Ja bym szukal przyczyny raczej w SDI + Win2k/XP

Tylko ciekawe czemu, bo SDI mam juz dluuugo, a komp
robi mi numery od momentu wsadzenia nagrywary/przeniesienia dysku.
Obecnie przykrecilem go do obudowy, wiec sie jako tako chlodzi
i caly czas cos teraz robie i jak na razie jest wszystko oki.
Chcialbym sie tylko dowiedziec, czy temperatura (powiedzmy 70*C)
ma az taki wplyw na resetowanie sie kompa...
Czyzby elektronika tak sie rozciagnela pod wplywem temperatury,
ze dlugosci sciezek sa juz za dlugie i myla mu sie poziomy napiec?

pozdr,
Luk