SyncCośtam 755DF(X) reklamacja

Autor: happy` (happy__at_box43.pl)
Data: Mon 28 Jan 2002 - 11:29:33 MET

Witam

Mam samsunga 755dfx, moj kolega ma samsunga 757dfx i jak sie przekonalem
wiele z tych samsungow (na grupie tez kilka osob zauwazylo) ma problem z
geometria obrazu. Prawy gorny rog jest jakby ciagniety na zewnatrz i zadna
regulacja nie pomaga. Mozna to zlekcewazyc ale dodatkowo na moim monitorku w
okolicach srodka ekranu obraz jest mniej wyrazny tj literki sa lekko
rozmazywane (blur?). Dokladnie to widac jak narysuje sie na bialym tle
czarna pozioma linie przez dlugosc ekranu o grubosci jednego piksla, na
krawedziach obraz ostry a im blizej srodka tym ta linia bardziej drga,
rozmazuje sie, nie jest juz taka ostra. Jeszcze mozna dodac, ze przy czarnym
tle pulpitu w windows, przy ukrytych ikonach i pasku menu start od gory i
dolu obraz jest jasniejszy, wyglada to jakby na tych krawedziach
zainstalowane byly jarzeniowki :) no i obraz nie jest czarny tylko podobny
do czarnego :P.

I w zwiazku z tym mam pytanie, bo nigdy nie reklamowalem zadnego sprzetu.
Czy jak pojde do hurtowni gdzie go nabylem to gdy przekonam ich, ze na
kolejnym samsungu z tej serii sa te same problemy to wymienia mi na monitor
np. ctx oczywiscie za doplata? Czy do konca bede mogl jedynie wymieniac go
na nowy z tej serii.

pozdrawiam,
happy