Re: Idealne 19'' - kilka przemyslen

Autor: ..Aldi.. (konto111_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 28 Jan 2002 - 10:22:31 MET

> Hmm, sam tez sie troche obawiam marki LG.
> Ale 915FT+ wyglada bardzo fanie...

miałem takiego przez miesiąc-dwa w domu - niestety
padła elektronika i co jakiś czas migał mi w dziwny sposób
[jaśniej - ciemniej] z czasem działo się to coraz cześciej...

ale gdyby nie to - byłoby super...
tylko co ciekawe - praktycznie wszystkie gry mi się wieszały!
z powodu monitora! nie tylko gry - wszsytko co korzystało
z directx!!! minęło po podłączeniu monitora kabelkiem USB
do komputera... czegoś takiego w życiu nie widziałem...

pozdrawiam
Aldi