Problem z SB Live + 3Com + AMD :)

Autor: Michal Malanowicz (evild_at_astercity.net)
Data: Mon 28 Jan 2002 - 10:31:28 MET

Pewien problem zaczyna mnie naprawde irytowac a nigdzie
nie moge znalesc przyczyny... Otoz przy moim konfigu:
A1800+, Asus A7M266 (amd+via), SBLive, 3Com, TunerTV, itp...
Kiedy np: cos sciagam z internetu czy kopiuje duze zbiory
na komputer obok praktycznie nie da sie sluchac mp3.
Slowem, rownoczesne sluchanie muzyki i przesylania danych
sieciowka jest denerwujace - muzyka staje sie porwana, jakby
winamp gubil co jakis czas kilka KB utworu.
Karty mam wsadzone w niezalezne sloty PCI, ktore nie kozystaja
z tego samego przerwania. Wydaje mi sie, ze soft tez mam dobrze
zainstalowany, tzn. patch amd do agp, via 4in1.
Cos jeszcze moglbym sprawdzic? Moze cos instalowac w specjalnej
kolejnosci??? Niech sie eksperci wypowiedza, bo ja nie mam juz
sily. A moze SBLive juz tak ma??? Jezeli tak, to czy Audigy tez
ma takie wady?

MM