CD-romy ciag dalszy..

Autor: Janusz (jan_osk_at_osowa.gda.osk.pl)
Data: Mon 28 Jan 2002 - 10:28:23 MET

Wiele opini przeczytalem na temat nepedow CD - dziekuje !!
Faktem jest ze tez i wiele roznych zdan bylo na ten temat - moze ja jednak
sperecyzuje zapytanie i poprosze o wypowiedzi na temat konkretnych
zadzen: - mam do wyboru naped CD "HITACHI" x32 z roku 98 i "TEAC" x32 z
roku 99. Dodam jeszcze ze wyczytalem taka wartosc:
TEAC - LASER: 785nm, 0,1mW
HITASCHI - LASER: 785nm, 0,3mW (sam nie wiem te wartosci maja
dla mnie jakies znaczenie)
Za wszelkie wypowiedzi bede wdzieczny ..
Pozdrawiam !!