plyta do piachu?

Autor: Robi (r.urbanski_at_pilicka.com.pl)
Data: Mon 28 Jan 2002 - 09:20:57 MET

Mam drogi! problem. Instalowalem gosciowi nowy bios do plyty asusa i w
trakcie tej operacji elektrownia postanowiła poszalec i uciela mi faze.
Efekt wiadomy plyta cicha, a ja bez kasy. Slyszalem ze można zaprogramowac
bios w drugiej takiej samej plycie (bo gosc ma dwa takie kompy) i wlozyc go
zamiast tego walniętego, ale jak to zrobic krok po kroku? Lub ewentualnie
skąd załatwić juz zaprogramowany układ? Płyta to Asus A7V z Athlonem 1,4.
Dzieki
Robi