DURON Morgan 1 Ghz na plycie ECS K7S5A a SOFTFSB jak podkrecic ?

Autor: posazek (posazek_at_interia.pl)
Data: Mon 28 Jan 2002 - 09:12:08 MET

Moze ktos mi powie jak skutecznie podkrecic procesor DURON MORGAN 1 Ghz na
plycie ECS K7S5A za pomoca softu ? wiem ze istnieja programy ktore dokonuja
bezposredniego wpisu do BIOS'u wiec nie trzeba miec ciagle zainstalowanego
softu.Uzylem SOFTFSB ale nie bardzo sie orientuje jakie wybrac opcje...komp
mi sie zawieszal wiec moze ktos wysle mi screnshota z ekranu po ustawieniu
wszystkich opcji, zalezy mi zeby pamiec pracowala minimum na 133 Mhz lub
wyzej bo mam DDRki a magistrala nie wiem...na 133 to on nie pujdzie a
napiecia mu nie podniose bo plyta nie umozliwia.
Pozdrawiam