Re: Audigy i cyfrowe CD audio

Autor: Tomek (thnet_at_poczta.onet.pl.USUNTO)
Data: Sun 27 Jan 2002 - 23:17:13 MET

> Jezeli chodzi o Teac'a to co innego pisze na
> http://www.all-about-pc.de/english/Hardware/CD-Brenner/TEAC_CD-W54E.asp ,

Nie wiem co to za strona ale chyba się mylą bo fabryczna instrukcja obsługi
podaje "Strap S1 is reserved" i nic nie wspomina o digital audio.

> Co do Toshiby to na
> http://www.toshiba.com/taecdpd/techdocs/6502B/6502connect.shtml wyraźnie
> pisze, ze ma.

Fakt !!! - ale może się też zdarzyć "atrapa" - może inni użytkownicy sprzętu
Toshiby podpowiedzą coś w tej sprawie.

Ja mam za to CDROM Asusa, na którym wyraźnie (na obudowie i instrukcji) stoi
opis styków jako "Digital Audio" (dwa piny dodatkowo opisane D i G) i to
działa !!!

Proponuję zatem pożyczyć jakiś taki napęd z pewnym, sprawdzonym wyjściem
cyfrowym i zrobić mały test.

--
Tomek
thnet_at_poczta.onet.pl