Re: Audigy i cyfrowe CD audio

Autor: Ikar (ikar_at_priv.onet.pl)
Data: Sun 27 Jan 2002 - 22:06:08 MET

Użytkownik "Tomek" <thnet_at_poczta.onet.pl.USUNTO> napisał w wiadomości
> A nie wpadłeś na to, że ta nagrywarka NIE MA cyfrowego wyjścia audio :)))
> S1 to martwe styki (polecam poczytać instrukcję od nagrywarki) Może
podobnie
> jest w Toshiba XM-6502B - ale tu już pewności nie mam.

Jezeli chodzi o Teac'a to co innego pisze na
http://www.all-about-pc.de/english/Hardware/CD-Brenner/TEAC_CD-W54E.asp ,
zreszta otworzylem obudowe, zeby sprawdzic gdzie jest masa i obydwa piny sa
podpiete, a sygnal przepuszczony jest przez jakies dwa elementy z
rozgalezieniem po pierwszym. Nie wiem wprawdzie co dalej z tym sygnalem, bo
to juz po drugiej stronie plytki, ale jaki bylby sens montowania nawet tych
w sumie czterech elementow na plytce. Producent nic nie wspomina o
jakichkolwiek wyjsciach audio.

Co do Toshiby to na
http://www.toshiba.com/taecdpd/techdocs/6502B/6502connect.shtml wyraźnie
pisze, ze ma.