Re: Dostalem HDD!!!!

Autor: Krzysztof Kucharski (szpunk_at_priv.onet.pl)
Data: Sun 27 Jan 2002 - 19:57:50 MET

Użytkownik Grzegorz <gregorio6_at_wp.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:a31eu6$47g$1_at_pingwin.acn.pl...

[...]
> I podobnie jest włąsnie z napędami TEAC. Chyba tylko jedna
fdirma w W-wie
> daje 2 lata gwarancji na nie, reszta daje rok.
> Ja posiadam CD TEAC 540W i włąsnie skończyła mi się gwarancja
niedawno
> (roczna).
[...]

Bielsko-Biała: firma HDD (dealer tfu! Optimusa), FF Computer i
inne.
Ogólnie pisząc - po długości trwania okresu gwrancyjnego poznaję
"klasę" firmy. Wspomniany wyżej FF Computers sprzedał mi kiedyś
monitor Belinea z 3 letnią gwarancją, napęd CD540E z 2 letnią itp.
W takiej firmie raczej nie obawiam się kupować. Za takie podejście
"płacę" im dokonując zakupu. Zaś za miłą i fachową obsługę -
mówiąc i pisząc, polecając znajomym itp.

Pozdrawiam - Krzysztof Kucharski