Re: SB Live...

Autor: Kenny (kenny3_at_poland.com)
Data: Sun 27 Jan 2002 - 20:17:05 MET

No wiec ja kombinuje tak: :)
> Zastanawiam sie na kupnem z jakiejs uzywanenej SB Live 1024 (czy cena
80-90z
Chyba OK, ale to raczej gorna granica.

> l za takowa uzywana jest rozsadna?) lub SB Live 5.1(nowa badz tez uzywana)
Nowy Live 5.1 to ok 140,-

> Co o tym myslicie co lepiej wybrac czy zaplacenie wiecej za 5,1 oplaca
sie
> (chyba mozna tam podlaczyc 6 glosanikow a do 1024 4 czy tak?) ?
Do 1024 podlaczasz 4+1 czyli 5 do Live 5.1 jak nazwa wskazuje 6 (5 satelit +
subwoofer)

> no i ogolnie jak to najlepiej sobie zorganizawac. Nie jestem jakims tam
wiel
> kim "muzykowcem" no ale jak kupuje to nie chcial bym kupic nierozsadnie.
Jak juz kupowac to lepiej karte 5.1 czyli Live 5.1 co do innych sie nie
wypowiadam bo nie znam (ale SB chyba jest najtanszy)

--
Wojtek
Pozdrawiam