SB Live...

Autor: Sampek (sampek_at_2n.pl)
Data: Sun 27 Jan 2002 - 18:44:38 MET

Otoz mam do sznownych grupowiczow pytanie a raczej prosbe o opinie i porade.
..
Chcem nabyc do swojej maszyny jakas troche lepsza karde dziwekowa no i co i
jak wybrac..
Zastanawiam sie na kupnem z jakiejs uzywanenej SB Live 1024 (czy cena 80-90z
l za takowa uzywana jest rozsadna?) lub SB Live 5.1(nowa badz tez uzywana)
 Co o tym myslicie co lepiej wybrac czy zaplacenie wiecej za 5,1 oplaca sie
(chyba mozna tam podlaczyc 6 glosanikow a do 1024 4 czy tak?) ?
no i ogolnie jak to najlepiej sobie zorganizawac. Nie jestem jakims tam wiel
kim "muzykowcem" no ale jak kupuje to nie chcial bym kupic nierozsadnie.

Z gory zdzikuje za trafne opowidzi i pozdrawaiam
Michal
sampek_at_2n.pl