Re: a niech to zapytam

Autor: wet_12_at_poczta.onet.pl
Data: Sun 27 Jan 2002 - 15:31:11 MET

> cienki ze mnie bolek z tych komputerow ale chce kupic nowego
> jakies takie Athlon 1ghz (nie wiem jaka plytke wybrac do tego)
> pamiec sadze ze DDR 256 HDD Baracudy 60 (7200)
> nie wiem jaka karte grafiki i jaka nagrywarke monitor juz sie zdecydowalem
> LG flatron795 FT Plus

  Jeżeli z tanich płyt do np ESC na SIS-e, a z droższych to polecam MSI
  (zajrzyj na strony MSI).
  Wybór grafiki zależy przede wszystkim od Twoich zasobów finansowych i
  przeznaczenia. Z drogich polecam ATI Radeon 8500, jest rzeczywiście
  rewelacyjna i porównywalna z GF3, a tańsza.
  Nagrywarka, hmm..... Teac 24/12/40, solidny, trwały.
Rafał