a niech to zapytam

Autor: marcin (martiz_at_interia.pl)
Data: Sun 27 Jan 2002 - 10:23:00 MET

cienki ze mnie bolek z tych komputerow ale chce kupic nowego
jakies takie Athlon 1ghz (nie wiem jaka plytke wybrac do tego)
pamiec sadze ze DDR 256 HDD Baracudy 60 (7200)
nie wiem jaka karte grafiki i jaka nagrywarke monitor juz sie zdecydowalem
LG flatron795 FT Plus
dobra wiem ze takie pytania moga wkurwiac na grupie ale jesli ktos
moglby cos polecic konkretnie cos i uzasadnic dlaczego bylbym wdzieczny
a jak nie to chociaz podajcie link do ciekawego opisu a najlepiej porownania
takich elementow
dzieki i pozdrawiam