Re: Audigy i cyfrowe CD audio

Autor: Sebol (lobo_at_space.pl)
Data: Sun 27 Jan 2002 - 15:22:32 MET

Użytkownik "Ikar" <ikar_at_priv.onet.pl> napisał w wiadomości

> Moze ja cos zle rozumiem, ale chyba nie jest potrzebny zestaw cyfrowych
> kolumn, zeby tak przekazywany dzwiek z CD na karte byl w ogole slyszalny?

nie trzeba - pytanie brzmi raczej, jaki ma sens wychodzic z dvd na karte
muzyczna cyfrowo - a potem z niej analogowo na wzmacniacz? Jak sie chcesz
bawic w "cyfrowa" jakosc, to podepnij wzmacniacz przez lacze coaxialne z
digital out. Ja tak zrobilem ale mam "troche" zly kabel wiec na razie
dziala mi 6 glosnikow w trybie pro-logic ale jutro sie zaopatrze w
odpowiedni przewod i sie zobaczy jak dziala ten dolby digital. BTW: filmy z
dvd nawet w pro-logic to qfaaa POEZJA :)

--
lobo_at_space.pl