Re: Audigy i cyfrowe CD audio

Autor: Ikar (ikar_at_priv.onet.pl)
Data: Sun 27 Jan 2002 - 13:45:07 MET

Użytkownik ". : : Krzysztof : : ." <krionixNO_at_SPAM@wp.pl> napisał w
wiadomości news:a30oul$93n$1_at_news.tpi.pl...
> jest zaznaczona MASA ( G ) - zobacz czy zlaczy sie z masa audigy (pin
> osadzony bedzie w polu lutoniczym laczacym sie z duzymi powierzchniami
> miedzi na plytce)

Masa na Teac nie jest zaznaczona. Na srodku jest kreska przy ktorej pisze
S1. Zdjalem obudowe ale od spodu plytki wyjscia niczym sie nie roznia -
identyczny uklad elementow i sciezek. Do wierzchniej warstwy plytki nie mam
dostepu. Szukalem manuala do nagrywarki, ale nigdzie nie moge znalezc(w
sieci, bo ja mialem OEM). Kabelek jest sprawny (miernik piszczy :-). Na
karcie wpinam w wejscie CD SPDIF.
Moze ja cos zle rozumiem, ale chyba nie jest potrzebny zestaw cyfrowych
kolumn, zeby tak przekazywany dzwiek z CD na karte byl w ogole slyszalny?

Adam