Re: hasełko na BIOS

Autor: GL (grendel_at_go2.pl)
Data: Thu 03 Jan 2002 - 21:38:58 MET

On Thu, 3 Jan 2002 12:15:56 +0100, "LemonR" <LemonR_at_wp.pl> wrote:

>Jest to firmowy IBM pentium 75. Niestety nikt z nich nie zna hasła.
>Co ciekawsze na płycie jest zworka (reset power on password) ale NIE
>DZIAŁA!!!

a to normalne ;)

>Nie mogę też zidentyfikować układu w którym byłby zapisany BIOS nie ma tam
>klasycznego układu EPROM czy też EEPROM.

A jest na płycie głównej akumulator podtrzymujący pamięć CMOS ?
Jeśli tak, to go wyjmij, włącz kompa na kilkanaście sekund, wyłącz,
włóż spowrotem akumulator i po kłopocie.

Ja mam jednak inny problem - ktoś prosił mnie o pomoc, ale nie
widziałem kompa na oczy, więc dysponuję wyrywkowymi informacjami.

Laptop Panasonica (nie wiem jaki bios!) - nie działają programiki w
styly BiosPasscracker, ;passview i inne tego typu - rozebranie laptopa
nie wchodzi w grę - jakieś pomysły ?

Grendel