hasełko na BIOS

Autor: LemonR (LemonR_at_wp.pl)
Data: Thu 03 Jan 2002 - 12:15:56 MET

Co mogę zrobić z komputerkiem do którego nie znam hasła do BIOSu. Kupiłem
takie cacko od pewnej firmy która modernizuje systemy a stare śmieci
wyprzedaje.
Jest to firmowy IBM pentium 75. Niestety nikt z nich nie zna hasła.
Co ciekawsze na płycie jest zworka (reset power on password) ale NIE
DZIAŁA!!!
Nie mogę też zidentyfikować układu w którym byłby zapisany BIOS nie ma tam
klasycznego układu EPROM czy też EEPROM.
Podejżewam układ 40H4 jest na nim naklejka z data 01.11.95 lub też M 28 F
1001 - 150 K1 bo do niego prowadza ścieżki od w/w zworki

Może ktoś się z tym spotkał
Dzięki za wszelkie pomysły
zdrów

LemonR_at_wp.pl