Mysz PS/2 na przejsciowce PS2/serial -> zniszczona.

Autor: rafal (rafal_at_sih.pl)
Data: Fri 25 Jan 2002 - 21:11:03 MET

Witam.
Pytanie teoretyczne:
kupilem kiedys mysz A4Tech model www25 w wersji combo (zlacze PS2 z
przejsciowka na serial). Mysz dzialala i dziala spoko na jednym i
drugim zlaczu. Niedawno jednak kupilem taka sama mysz, ale w wersji
tylko PS/2. Mysz dzialala na zlaczu PS/2, lecz musialem podlaczyc ja
do starszego komputera przez przejsciowke z kompletu combo. Okazalo
sie, ze w takim polaczeniu nowa mysz nie dziala. Odlaczylem ja wiec i
podlaczylem stara (combo). Wszystko gralo. Jednak przy probie
podlaczenia nowej myszy do gniazda PS/2 okazalo sie, ze mysz
"zdechla". W tej chwili lezy w kacie, a ja zastanawiam sie jak to
jest: teoretycznie powinna dzialac, bo sadze, ze skoro mysz combo
dzialala i na PS/2 i na serialu przez przejsciowke z kompletu to
znaczy, ze sygnaly ktore dostawala z przejsciowki nie mogly roznic sie
od sygalow z gniazda PS/2 na plycie. Jesli tak jest, to jakim cudem
mogla uszkodzic sie mysz PS/2? Sadze, ze byly identyczne pod wzgledem
konstrukcyjnym. To dlaczego?
Czy ktos potrafi to wyjasnic?

Rafal