Re: Kupno kompa

Autor: Remigiusz Swic (rs_at_n.pl)
Data: Sat 26 Jan 2002 - 18:35:51 MET

Krzysiek <silverman_at_go2.pl> wrote in
<Xns91A1ED0C05FD2silvermango2pl_at_213.25.200.9>:

>Ja mam jedno pytanko o zastosowania tego komputera?
Glownie do pracy - web development, Visual C, grafika 2d i 3d itd. Nie
ukrywam, ze takze do grania i ogolnie pojetej rozrywki :) Procek Athlon XP
1700+ dlatego, ze na jakis czas chce miec spokoj i nie wymieniac sprzetu po
kilku miesiacach od zakupu, chociaz kto wie. :(

>Krecic A xp 1700+ to juz zboczenie :P
Tez mi sie tak wydaje, ale napisalem, ze na poczatku. Kto wie, za kilka
miesiecy ten procek juz nie bedzie taki debesciak i trzeba sie bedzie
zastanowic co z tym zrobic. :)

Pozdrawiam i dzieki za odpowiedz,
Remigiusz Swic
mailto: rs_at_n.pl