Re: Kupno kompa

Autor: Krzysiek (silverman_at_go2.pl)
Data: Fri 25 Jan 2002 - 23:18:14 MET

rs_at_n.pl (Remigiusz Swic), wrote in

> Zamierzam sobie zlozyc koputer oparty na procku AMD Athlon XP 1700+, w
> zwiazku z tym mam pare pytan:

Ja mam jedno pytanko o zastosowania tego komputera?

> - co slyszeliscie na temat pamieci made by Kingstone???

Ogolnie firmowe. Ale rownie dobrze mozna trafic na dobre jak i na zle
kosci, bo sprzedaja kosci roznych producentow ze swoja nakleika.
IMO lepiej kupic SEC (samsungi) albo Infineon.

> - jaka plyte polecacie, bo juz sam nie wiem, czy soltek 75drv2, czy
> moze epox 8kha+ (najbardziej zalezy mi na stabilnosci, procka na

Ja bym wybral epoxa. Raczej solidniejsza i lepiej sprawdzona firma.

> poczatku raczej nie bede krecil,

Krecic A xp 1700+ to juz zboczenie :P

> jaka karte gfx byscie mi polecili z rodziny gf2mx
> 400 (bez tv-out'a)

Najlepiej firmowa msi, leadtek.

> i czy sie oplaca inwestowac w karte z 64mb -

NIe oplaca.

> myslalem o Prolinku.

Nic specjalnego ale w ostatecznosci moze byc.

--
Krzysztof Szczepanek mailto:silverman_at_go2.pl
!!Music's for you and me, Not the fucking industry!!