Re: W czym problem

Autor: Arek Wolowicz (wolek_at_pf.pl)
Data: Sat 26 Jan 2002 - 18:36:55 MET

Witam.
gawron <gawroni-osq2_at_go2.pl> napisał:
> Powiem tak, mam plyte ECS K7VZA. i D850 Na grafice siedzi mi Permedia2 4MB
> :/
> Dzisiaj zalatwilem sobie RIVE TNT2 PRO 32 MB. Wsadzam ja w agp ale komp jej
> nie wykrywa, poruszalem troche kartą i poszlo za ktoryms tam razem. Ok
> fajnie zdazylem zainstalowac sterowniki, polookalem gierki itd, nagle zwis.
> Uruchamiam ponownie znow nie wykrywa. Tak srednio liczac to na 30 wlaczen
> kompa tylko 2 razy mi ja wykryl. Wymieklem. Wlozylem z powrotem Permiedie i
> wszystko ok - wykryta za pierwszym razem.

Mam też taką samą płytę i Rive TNT2 Pro. Chodzi raczej bezproblemowo.
Pobaw się ustawieniami w setup'ie dotyczącymi ustawień AGP.
Ustaw by komputer ruszał najpierw na grafice z AGP (nie z PCI).
Jeśli nie pomogło to chyba poprostu płyta i karta się nie lubią.

Pozdrawiam,
Wołek.

--
Wolek | wolek[at]pf.pl | UIN 25295866 | www.wolek.prv.pl
"Kobieta stanowi niebezpieczeństwo dla każdego raju."