W czym problem

Autor: gawron (gawroni-osq2_at_go2.pl)
Data: Sat 26 Jan 2002 - 17:35:43 MET

Witam
Powiem tak, mam plyte ECS K7VZA. i D850 Na grafice siedzi mi Permedia2 4MB
:/
Dzisiaj zalatwilem sobie RIVE TNT2 PRO 32 MB. Wsadzam ja w agp ale komp jej
nie wykrywa, poruszalem troche kartą i poszlo za ktoryms tam razem. Ok
fajnie zdazylem zainstalowac sterowniki, polookalem gierki itd, nagle zwis.
Uruchamiam ponownie znow nie wykrywa. Tak srednio liczac to na 30 wlaczen
kompa tylko 2 razy mi ja wykryl. Wymieklem. Wlozylem z powrotem Permiedie i
wszystko ok - wykryta za pierwszym razem.

Taka okazja mi się trafiła i tu taki wałek, szlag mnie tyrafił

Macie jakies pomysły?

ps. U kolesia RIVA ta chodzi bez problemu

pozdr
Gawron