Re: Druga Barracuda IV - Czy nie spowolnie sobie komputera???

Autor: PeJot (kpejot_at_skrzynka.pl)
Data: Sat 26 Jan 2002 - 16:29:26 MET

Użytkownik Gozdek <gozdek_at_wsisiz.edu.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych napisał:a2rtes$fcs$1_at_news.tpi.pl...
> Athlon 1400/266
> Soltek 75-KAV
> 512 MB RAM
> Primary Master: Barracuda IV 40 (tryb ATA 100)
> Primary Slave: none
> Secondary Master: CDRW LiteOn 24x (tryb ATA 33)
> Seconadry Slave: DVD Pioneer 16x (tryb ATA 66)
>
> Jako ze ten HDD oferuje (jak dla mnie) za malo miejsca, postanowilem
> dokupic drugi taki sam, czyli Barracuda IV 40.
>
> W zwiazu z tym mam kilka pytan:
>
> 1) Czy podlaczajac nowy dysk jako Primary Slave nie spowolnie sobie
> dysku systemowego? (uzywam WinXP)

Jak nie będzie w tym samym czasie odczytu z drugiego hdd to nie ma
takiej możliwości.
Na jedym kanale w interfejsie IDE urządzenia transmitują dane na zmianę
- nie mogą jednocześnie.

PeJot