Druga Barracuda IV - Czy nie spowolnie sobie komputera???

Autor: Gozdek (gozdek_at_wsisiz.edu.pl)
Data: Fri 25 Jan 2002 - 16:26:20 MET

Czesc

Mam taka konfiguracje:

Athlon 1400/266
Soltek 75-KAV
512 MB RAM
Primary Master: Barracuda IV 40 (tryb ATA 100)
Primary Slave: none
Secondary Master: CDRW LiteOn 24x (tryb ATA 33)
Seconadry Slave: DVD Pioneer 16x (tryb ATA 66)

Jako ze ten HDD oferuje (jak dla mnie) za malo miejsca, postanowilem
dokupic drugi taki sam, czyli Barracuda IV 40.

W zwiazu z tym mam kilka pytan:

1) Czy podlaczajac nowy dysk jako Primary Slave nie spowolnie sobie
dysku systemowego? (uzywam WinXP)

2) Jak to jest z tym piszczeniem Barracud IV??? Ja swoja kupilem
na przelomie sierpnia i wrzesnia i mi nigdy _nie_ piszczala...
Czy zalezy to od daty produkcji??? Moze jakas felerna seria???
Poradzcie jak kupic aby bylo OK.

3) A moze lepiej sprzedac ta 40 co mam i kupic 80 GB? Ale to wyjdzie
duzo drozej...

BTW Podajcie jeszcze raz adres do tego wyciszacza BIV - moze sie przyda...

pozdrawiam
Gozdek