Re: Jakie dzwięki wydaje IBM DTLA przy padaniu?

Autor: Wagus (Wagus.-.doggie77_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 03 Jan 2002 - 21:05:20 MET

Użytkownik "PeJot" <kpejot_at_skrzynka.pl> napisał w wiadomości

> A słyszałeś Ty może o nadmiarowych sektorach ?
> Jeżeli bad sector jest prawdziwy a nie urojony to nie da się go naprawić

To chyba oczywiste. Ale powiedz mi, gdy robi się jeden niby bad sector,
pomaga na niego zerowanie, a następnie pojawia się drugi, po około pół roku,
na który również pomaga zerowanie - co jest bardziej prawdopodobne: że jest
to bad sector prawdziwy, czy urojony?

--
Zdrówka, Waguś (or compatible), doggie77[at]poczta.onet.pl
"I got a bad, bad habit, baby. Baby, it's you. Baby, it's you!"