Re: Pytanie o modernizację

Autor: KarolGT (KarolGT_at_interia.pl)
Data: Sat 26 Jan 2002 - 13:06:12 MET

polecałbym pożyczyć na chwilę jakąś pamięć PC133 i sprawdzić, czy
> zobaczy jej pełną pojemność, bo chipset jest dość "egzotyczny" :)

Pytanie kieruje glownie do "Radoslaw Sokol"
Od czego zalezy, czy komp widzi pelna pojemnosc ramu, mam plyte soltek
SL-67FV1, obsluguje max (3x256) ramu i za nic mi to nie chodzi, jak kupilem
i kosc 256mb 133 MHz, to wydzial tylko 128, zadne ustawienia w biosie nie
pomagaly, plyta jest na chipsecie Via Apollo 133 Pro, ale procek chodzi na
fsb 100 (PIII 500), moze masz jakis pomysl, dlaczego to nie dzila, i co
mozna zrobic, zeby dzialalo?

--
Pozdrawiam.