Re: Pomozcie mi znalezc karte dzwiekowa Yamahy :) Plizzz

Autor: Tomasz Kasprzak (ktomek_at_kki.net.pl)
Data: Sat 26 Jan 2002 - 10:36:13 MET

"WiktorM" <wiktorm_at_tnij.to.cad.pl> wrote in message
> Witam,
> Jakiś czas temu napaliłem się (między innymi za sprawą tej grupy :) na
> kartę Yamahy na chipie YMF754.

Witam
Szczerze mowiac przypuszczam ze nie ma szans znalezc oryginalnej karty
produkcji Yamahy w Polsce. Tym bardziej ze z tego co slyszalem
Yamaha sie wycofuje z produkcji tych kart.
Ja mam karte AOpen na YMF744. Brzmienie ma calkiem przyzwoite
jak na taka karte. Od SB128 z ktora porownywalem przynajmniej
o klase lepsze.
Niestety ma tez jedna wade, starowniki pod Win2k/XP nie obsluguja
dzwieku 4-kanalowego ani 3D. I nie wiadomo kiedy (czy) takowe
powstana.
Ale z tego co czytalem warte zainteresowania sa teraz karty
Videologic SonicFury i Hercules Fortissimo II (na chipach CS 4630 i 4624)
choc obie tez sa dosc trudne do dostania w Polsce.

Tomek