Pomozcie mi znalezc karte dzwiekowa Yamahy :) Plizzz

Autor: WiktorM (wiktorm_at_cad3d.helion.com.pl)
Data: Sat 26 Jan 2002 - 00:46:11 MET

Witam,
Jakiś czas temu napaliłem się (między innymi za sprawą tej grupy :) na
kartę Yamahy na chipie YMF754.
Znalazłem w Łodzi jeden jedyny sklep, w którym w ogóle słyszano o takiej
karcie. W którym całkiem niedawno sprzedali takich kilka. Zwodzili mnie
przez dwa miesiące, że skontaktują się z dystrybutorem i spróbują ściągnąć
kilka sztuk. Czekałem. Niestety ostatnio, gdy zawitałem tam po raz n-ty,
właściciel poinformował mnie, że co najwyżej mogą ściągnąć karty innej
firmy na tym chipsecie. Podziękowałem.

Tyle tytułem wstępu. Teraz moja prośba.
Czy moglibyście zajrzeć do najbliższego sklepu komputerowego w swoim
mieście i zapytać, czy przypadkiem nie mają owej karty? Podesłali byście mi
adres emaliowy do tego sklepu, a ja już bym sobie z nimi pogadał o
szczegółach kupna wysyłkowego. Czy to (zakup w sklepie na odległość) w
ogóle jest realne? :)

Dzięki za wszelkie przejawy pomocy. :)
Pozdrawiam
WiktorM